SPOEDGEVALLEN
Beste klanten,
In geval van een spoedgeval vragen wij altijd om allereerst de praktijk te contacteren.
Op deze manier kunnen wij indien mogelijk u zo snel mogelijk verder helpen.
Merken we echter dat deze zaak niet in de praktijk kan worden verholpen of we zijn niet ter beschikking, dan sturen wij u door naar een collega in een spoedcentrum. De gegevens van de collega's en de vestigingen kan u terugvinden via onderstaande link.
vesti
Praktische zaken bij spoedgeval:
-
Er dient altijd voorafgaand gebeld te worden, alvorens langs te komen.
Op die manier kunnen we anticiperen en plannen, en simpele problemen op afstand al verhelpen. -
Wacht niet te lang alvorens te bellen. Tijdig ingrijpen kan levens redden!
-
Spoedgevallen worden niet per mail doorgestuurd.
-
Geen bestellingen voor medicatie of voeding telefonisch doorgeven tijdens sluitingsmomenten. Dit kan wel via mail of WhatsApp, en we zorgen dat dit tijdig geleverd kan worden.
-
Wees hoffelijk! Als iemand binnenkomt met een ziekere patiënt als jouw dier, wees dan niet geïrriteerd als deze voor gaan. Weet dat ook jij met dezelfde zorg en toewijding, zal verder geholpen worden.
-
Vraag bij een collega altijd om een verslag naar de praktijkmail door te sturen.
Zo blijven wij op de hoogte en kunnen we inspringen bij opvolging en nabehandelingen. -
Buiten de normale openingsuren wordt een aangepast tarief aangerekend voor prestaties, zowel bij ons op de praktijk als bij collega's.